Alla inlägg den 15 december 2013

Av Elize - 15 december 2013 12:06

"Glad tredje advent!"  

Ja, så glatt är det väl egentligen inte. Snön har inte kommit än! WHY?! Global uppvärmning? Bara ren otur? Den tredje advemt ska snön vara decimeter-tjock och det ska vara minusgrader, inte regn och plusgrader! 

Om det inte kommer någon snö innan julen så är det detsamma som att julen är förstörd för mig. Det är helt enkelt ingen jul utan snö! 

Men man får väl fortsätta hoppas, som med allt annat. 

Tack! 

Av Elize - 15 december 2013 11:35

Hej allesammans som läser detta   Kolla gärna in min blogg! Jag kommer skriva om allt möjligt. Skola, vänner, smink, kanske om kläder, träning, MUSIK och mycket mer. 

Nu ska jag ha lite ego-time och skriva om mig själv och vad jag gillar   Jag är en tjej på tretton somrar som älskar djur och natur, musik, träning och att vara med vänner. Jag kommer som sagt att skriva om allt möjligt, så kolla gärna in min blogg. 

Tack!   

Presentation

Hello!
Jag är en vanlig tjej på 13 år som älskar musik, djur och natur, träning och att vara med vänner. Jag kommer att skriva om allt möjligt. Fråga gärna frågor och följ mig. Hoppas att du gillar min blogg
Tack!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards